Wednesday, October 1, 2014

SOYA SUMBER PROTEIN TERBAIK

Assalamualaikum semua hari ini, na  bercerita pasal sumber protein terbaik utk kita.maklum laa protein ESP ni sebagai  milk-booster untuk ibu yang menyusu, kulit cantik, susu pekat anak kenyang, nak kurus pun boleh minum esp,mesti ada lagi yang  tak tahu yang ESP ni banyak sangat khasiat kan. Jadi kali ini naa nak berkongsi apa khasiat ESP Shaklee pada tubuh badan anda jika anda amalkan pengambilan ESP ini setiap hari.



ESP memang Terbaik!

ESP Supplement yang membuatkan naa first time jatuh chenta dengan Shaklee!
just kita kongsi dgn org ape yg kita mkn n rasa..


Untuk yang nak KULIT CANTIK:
 ESP dapat membantu mengatasi dan menghilangkan masalah jerawat dan jeragat, pori muka besar, kulit berminyak, parut jerawat serta parut luka lama, rambut, kuku dan kulit adalah daripada protein, protein berkualiti membantu memperbaiki kesihatan dan meningkatkan pertumbuhan yang baik. Untuk kesan yang lebih cepat boleh combine dengan Vitamin C and Vitamin E.


Untuk yang nak TURUNKAN BERAT BADAN :
ESP dapat membantu mengawal selera makan. Tambah dengan Omega Guard, Lecithin ,alfalfa dan Herb Lax untuk turun lebih cepat secara naturally tanpa bahan kimia berbahaya!





Untuk yang nak rasa BERTENAGA:
ESP membantu memberikan TENAGA yang berpanjang all day. InshaaAllah tak cepat letih, tak cepat mengantuk dan yang banyak kerja luar serta travel tu, ESP adalah PILIHAN TERBAIK untuk anda.

Untuk breastfeeding Mommies nak SUSU MERIAH:
ESP bertindak sebagai MILK BOOSTER untuk membanyakkan dan memekatkan susu, inshaaAllah baby lebih kenyang nanti. Combination dengan Alfalfa and Meal Shakes lagi terbaik untuk susu lebih pekat dan banyak senang nanti nak buat stock.





Haa untuk yang tengah PREGNANT, semenangnya bagus consume ESP nih untuk energy selain untuk kulit yang cantik berseri semasa preggy. Untuk baby pun bagus inshaaAllah keluar nanti gebuu jer.

Apa-apa pun yang kita amalkan biar lah BERSEDERHANA ye jangan overdose. Ada sampai kes seorang customer nih kata kat yana yang ESP tu sedap boleh tak dia nak buat ratah? Hailaaa macam-macam kan boleh hanya dengan esp ni 

KEGUNAAN ESP yang perlu kita tahu

ESP + ALFAFA + LECTHIN + OMEGA + HERBLAX = KURUS 
ESP + VITAMIN C =KULIT CANTIK 
ESP + ALFAFA + OSTEMATRIX = SUSU BANYAK & PEKAT 
ESP + GLA =JERAGAT & KESUBURAN 
ESP + PERFORMANCE DRINK + TENAGA 
ESP + OMEGA + KAWAL KOLESTROL 


Siapa Yang Boleh Ambil
  • Ibu menyusu
  • Ibu hamil
  • Ibu dalam pantang
  • Mereka yang menghadapi kulit kusam, kering
  • Mereka yang ingin membina otot (body builder)
  • Mereka yang baru menjalani pembedahan - perbaiki sel, enzim, horm
  • Mereka yang ada gastrik
  • Mereka yang ingin menurunkan berat badan


RESEPI ESP 
 







  Naa adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD di kawasan area bandar kuala terengganu.kuala ibai,chendering,marang,wafaf mempelam,bukit payung ...

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:


AZRINA BT GHAZALI

♥ sms/whatsApp:014-9055106

♥ Fb: www.facebook.Azrina salam 

 page: Momierina Beauty


No comments:

Post a Comment